0.00грн.
Зробити замовленняВідповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості (окрім товарів з індивідуальним дизайном).
2. Повернути товар належної якості (окрім товарів з індивідуальним дизайном).
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
4. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів за повернення та обмін товару належної якості проходять за ваш рахунок.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів за повернення та обмін товару неналежної якості проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою - Дніпро, вул. Богомаза 202 а. Нова пошта №90. Поштовий індекс 49129
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом протягом 3 днів з моменту отримання товару на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.